Vädrets makter


som många säkert upplevde i helgen, eller i alla fall på lördagseftermiddagen, så blev det snooorhalt! (mallis citat för övrigt, "pass på, det är snoorhalt". Jag och min favorit, jonas såklart skulle med glädje bege oss mot Malmö för att spendera en kväll där med bio, middag och övernattning med hotell, för er som vill veta mer, kolla för fan en bit ner, haha :)
tror ni att det blev som vi tänkt?!
nej, såklart inte. det jävla pissvädret satte glatt en kil i hjulet och fick tyvärr stanna hemma. Själv gav jag mig ut på ett tapper försök att ta mig till jonas för att hämta honom, men icke. jag kom inte längre än stadshuset, vilket är max 200 innan jag skulle svänga vänster, jag svängde, men bilen gjorde något helt annat, nämligen gled glatt ut från vägen, rakt på gatstenar och skit och mög och stannade tillslut på trottoaren. och där blev jag stående, så nej, Malmö får vänta. dock blev kvällen väldigt lyckad eftersom jonas kära föräldrar bjöd på en härlig middag och en fördrink vid namn sumpråtta, riktigt smaskig!


Kommentarer
Postat av: Dannis

Sumpråtta...hmmm.
Hemkört,päronjuice och en gnutta arsenal?

2008-01-08 @ 15:41:53
Postat av: Jojo

hahah whaaat?
jobbar inte du?:)

Postat av: Dannis

Thomas häxblandning ;)

2008-01-08 @ 17:51:21
Postat av: Ullis

Men Jojo, heter väl "en käpp i hjulet" ? Vad är en kil liksom ? ;D Du, nu kilar jag, om jag inte får en kil mellan bena ! PUSS

2008-01-08 @ 20:35:30
URL: http://kladderi.blogg.se
Postat av: paulina

åh vad tråkigt att det inte blev aaaav :(

2008-01-08 @ 21:51:53
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Jojo

ullis, alltid samma visa, rätta mig ;) det är bra! men nu vill jag sätta en kil i hjulet, så de så! akta dig så du inte får böter, mohahah :)
pass på för kiiiiiilen!
hahah

2008-01-09 @ 09:19:39
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback