we are two taxidrivers


Gårdagen blev mysig tillsammans med jonas. Blev inte mycket mys och slappetid utan vi agerade taxi istället. Först körde vi Emelie till borstahusen och sen fick vi ett akut samtal som innebar att vi gav oss ut på ännu ett uppdrag. Efter många om och men hittade vi äntligen vårt mål och kunde föra vårt offer hem i säkerhet :) hahah.
Och det enda som var planerat , var att hämta jonas syster i vadensjö, men så blev inte fallet. Lilla jag somnade mjukt och skönt i sängen och vaknade av en mjuk puss och en jonas som sa hejdå. Så där körde han iväg utan mig och jag fick somna om ensam i min säng.

Nu sitter jag nertryckt i soffan med datorn i famnen och en kopp te i min hand, och just nu ser det ut som jag kommer sitta här hela dagen :) Kanske en promenad om jag orkar pallra upp mitt feta arsle, dock är chansen liten..hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback