are you alive?



Sitter här och funderar när jag sist fick ett svar av Kajan via sms, det var igår 11.38. Nu är det så att både jag och Kajan har gratis sms, därför bryr jag inte mig hur många sms jag än skickar till henne (eller någon annan, det är ju gratis) för jag vet att hon oftast (dock inte nu på ett dygn, haha) svarar eftersom det inte kostar henne heller något. Men vad händer? Kalla mig förföljare, stalker, uttråkad, ej tålmodig, vad ni vill. Nu är det faktiskt så att jag skickat två, eller tre sms till henne, (jag hör själv hur det låter, men jag är en sms-människa) men har jag fått svar? nope. Vad händer babe? ... din mobil är väl inte paj eller något? jag får hoppas du läser här, så kanske vi kan kommunicera här istället, det är ju också gratis ;) I vilket fall som helst, jag har lite idéer, som inkluderar underbara vänner, mat och dryck. RING MIG ;)

Kommentarer
Postat av: malin

vänner, mat och dryck? det gillar jag. jag räknar ju trots allt in mig som vän där

2008-07-24 @ 10:54:10
Postat av: Jojo

DET SKA DU GÖRA, för min(a) idé(er) haha inkluderar JUST DIG malle babe :) kan ju skcika till dig mitt förslag, för kajan den jäveln verkar tamejfan inte bry sig ;) hha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback