Cogito, ergo sum



Nu har jag jobbat undan det mesta från veckan och äntligen är det fredag som givetvis innebär helg. 15.00 innebär kaffe, sen är det endast ca en halvtimme kvar (lägg gärna märke till att vi tar paus i ca 30 minuter, haha) Livet är bra härligt.

Mm, jag gillar fortfarande min nya grej som syns där uppe alltså, hel nöjd. Det bästa är ju att jag kan byta ut bilderna när som helst, när jag känner för det. När kameran varit uppe på nytt så att säga. Troligtvis blir det redan ikväll. Vädret är ju lite piss men med rätt sällskap så kan det förgylla vilket väder och vilken dag som helst. Planerna är inte helt bestämda än, men det blir i alla fall "ligan" Kajsa, Malin, Lina, Paulina (tror jag, eller babe?) och jag. Anna hjärtat (den jäveln) ligger väl på playan och gottar sig. Hon befinner sig alltså i turkiet för att vara mer bestämd, så hon "får inte" vara med ;)
Det blir nog att vi beställer hämtemat, och bara allmänt umgås, troligtvis blir det även lite herrsällskap bestående av dannis, pisha, phil? någon mer kanske? Men jag vet egentligen ingenting, så jag följer strömmen.
Kvällen blir nog kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback