Cuiusvis hominis est errare


Puh, det har minsann varit en händelserik dag på jobbet, och det är inte jätte ofta som det händer. Men det är kul, man känner sig levande på något sätt.
Nu är det bara några få minuter kvar innan jag får bege mig hemåt. Hemåt för att hjälpa Jonas med fortsättningen av vår tvättning. Det är kanon bra när han slutar tidigare än mig, för då måste han börja innan jag kommer hem, hehe.
Ja så är det.
Kvällen ikväll bjuder in till middag hos mamma och pappa eftersom systeryster fortfarande är hemma och härjar. Middagen inkluderar även älskade Morfar och Farmor och så lilla Jonas såklart :) Så det ska bli väldigt trevligt. Grillat, dricka, trevligt sällskap = lyckat. Sen kanske det även blir en runda på stan om mitt och några kära kusiners önskemål går i upplevelse. Den som lever får se (eller vad man säger) tjing.


         

det är mänskligt att fela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback