den tjugoandre juli tvåtusenåtta

Jag är faktiskt lite avundsjuk. Avundsjuk på Farah som ska till GODIS FLYGET på fredag. Ja ni hörde rätt, ett helt flygplan proppat med godis, titta själva! Vilket himmelrike. Fast hade det funnits ett choklad flyg så tror jag att jag hade börjat leta efter en lägenhet/stuga/hus i närheten (typ sidan om) som jag hade köpt bara för att få bo nära, men än så länge vet jag inget sådant.... hm.
Ska i alla fall be farah köpa gottis till mig också.

Onsdag idag och inga större planer faktiskt. Ska ta mig en promenad på stan efter jobb eftersom jag ska vänta in kusin vitamin som slutar jobba 17.00. Därefter ska jag äntligen få se hennes nya crib, tjohooo. Men det är bra att hon slutar en timme senare än mig, för då hinner jag gå och njuta av de fina höstkläderna och kanske slösa upp lite pengar och få en(kanske två, kanske tre) av de fina sakerna med mig hem, det håller jag tummarna för. Nu är det kaffe, sen stan, tjing.

Kommentarer
Postat av: Faris

Jaa jag tar emot beställninar från och med idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback