ett härligt litet dopp i det blå




Nej, nu ska jag börja packa ihop mina tillhörigheter och snart få komma ut och slippa värmen som sagt infinner sig här inne på kontoret.
Ska iväg och handla med Jonas och sen blir det stranden, bad och ANANASPAJ!
Som jag har längtat efter denna omtalade ananaspajen. Vet att några/någon åt den på midsommar, men jag var ju tyvärr inte på den platsen där pajen serverades.
Så nu har jag varit lovad i flera veckor att jag ska få smaka pajen och äntligen, ikväll händer det.
bagaren? Det är Linus såklart  :)
Jag har i princip haft hallucinationer hela dagen om ett härligt och kallt bad, så snart blir nog mina önskningar verkligen ;)
Åh, det klingar härligt i mina öron...


Nej, nu tickar klockan och jag har fortfarande lite att plocka undan. tjing
Åh, jag vill hoppa i vattnet NU

Kommentarer
Postat av: Faris

Va ananaspajen god?

Postat av: Jojo

den var sjuuuuuuukt god! :) mumsig som få alltså.

färsk ananas är svårslaget, jag ska faktiskt be om receptet och bjuda dig på det :D

2008-08-01 @ 09:24:27
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback