"har du legitimation"


Ja och ett sött litet gosedjur har jag också.
Ja, gårdagen var väldigt trevligt. Vid halv åtta skulle vi vara hos Anna (dock lite sena,så vi ramlade in vid kvart, tio i). Där möttes man av en alltför god drink med hallon och andra godsaker. Även en tårta, som jag inte åt av, men Kajsa däremot, kan man ju säga åt för mig också, i alla fall när det kom till alla jordgubbarna, haha. Sen bjöd Lars på en drink med oboy och konjak(!). Vad hette den nu igen?...Loumomba?hahah. Det uttalades ungefär så.Vilket fall som helst, kanon god var den.
Ja, sen var det dags för taxin ner och jag tog min väska, titta en extra gång och tänkte, fan vad stor den är, överfylld var det, till max. Men jag hade en jacka/tröja på mig och höll min andra jacka i handen, så va fan är i väskan?
Ja det svaret fick jag efter att jag har fått springa till taxin utan att hinna titta i den tidigare och möts av denna söta filur. Som någon söt människa (LINA!) hade stoppat ner i väskan.

    



så Herr Freddy fick glatt följa med och även visa upp sig när jag tvungen att visa legitimation för en viss vakt. Så där stod jag som en nörd med en nallebjörn i näven och visade att jag är myndig. perfekt!

Kommentarer
Postat av: KLM

HAHAHAHAHAHHA jag önskar jag hade det på film när du fick stå där inför vakten och dra upp en jävla NALLE, HAHAHAHAHHA! LOOOOVE

2008-07-13 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback