hej, hej, hallå



Ikväll blir det nog bara "tråk-kväll" hemma. Egentligen är den ju inte tråkig eftersom fina Jonas är där med mig, men det är inget speciellt som händer. Hade gärna joinat och stuckit hem till kajan, men ibland behövs såna här dagar. Först ska jag inom stan, sen hem till mamma och pappa och sen till posten för att hämta min efterlängtade mp3 och sen snabbt (ja, snabbt och snabbt, men efter alla andra ärenden) hem för att hjälpa Jonas med tvätten och så ska vi städa, duktigt va?

Sen tror jag ganska bestämt att jag slänga på mig mjukisbrallor, ta laptopen och slänga mig i sängen för att börja se alla One Three Hill säsongerna som jag så snällt fick nerladdade igår, lycka :) Så nu har jag ungefär 110 avsnitt framför mig, så det är väl lika bra att börja. Fast det får bli en liten paus kl 21.00, för då börjar Eli Stone, me like.


Kommentarer
Postat av: Lina

älskar också eli stone.. riktigt bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback