helgen i ord, bilder kommer sen.


På lunchen var det egentligen bestämt att träffa MandyPandy, men klantiga jag som glömt min börs hemma (tror jag, mamma bli inte arg, jag hitttar den)  fick ju tyvärr tacka nej just pga detta, men det gör ingenting. För Mandy fick ledigt imorgon så det var bara till att flytta det till imorgon, inga större problem :)
Istället får jag nöja mig med en soppa som jag har här på kontoret, klagar egentligen inte, den är faktiskt riktigt smarrig. Venezia soppa heter den:) Aja, inget intressant.

Nå, helgen som gått har varit lika rolig och givande som så många andra helger nu för tiden. Så otroligt roligt är det. Saker som händer nästan konstant och jag gillar det.
I fredags var vi en runda hos pisha och bara umgicks, bilder kommer. Mest på facebook men kanske en liten förhandsvisning här. Var hur trevligt som helst och roliga bilder kan jag lova :)

Lördagens präglades av mys. Var bara hemma hos Jonas föräldrar och åt (vi bjöd in oss själva för vi hade inte handlat så mycket mat). men jag hade faktiskt bakat hallon muffins som jag bjöd på för att kompensera lite med :) 
Sen blev det bara en film, Irene Huss, helt okej film och sen somnade vi gott i sängen.

Söndagen var som så många andra söndagar, lugn och skön. Städade och skrubbade hela toaletten.
"- Johanna, är du inte färdig med toaletten snart? Du har varit där mer än en halvtimme?"
men fin blev den :) Nöjd.
Och så städade jag sovrummet och dammsugade lägenheten, så det blev skinande rent.
Sen var det dags för middag ute på SeVen och MUMS! De hade kvar det grillade kycklingbröstet med chilicréme från förra året på menyn(hoppas det var ny kyckling och inte från förra året?!) och gissa om jag blev glad, japp!
Så vi avnjöt en trevlig stund med mamma och pappa och sen bar hemåt för ännu en film, en annan Irene Huss :)

Så jag är som sagt HEL NÖJD med helgen och längtar redan till nästa, för då nalkas det 20-års fest för fröken Westerlund. Nu snart är det lunch, mums, soppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback