Ja, här händer det inte mycket



Vad händer annars?
Inte mycket här i alla fall, har precis tryckt i mig ett riesen choklad endast för att höja sockerhalten i kroppen.  Jag tror ganska bestämt att jag kom på mig själv slickandes rent pappret efter de sista lilla smälta chokladet också. Så det var ju inte bara för mitt socker utan även för mina smaklökar.
Nu, åter till en annan sak. Vi hittade en termometer innan och nu har vi konstaterat att här är 28 grader inne på våra kontor! Är det egentligen lagligt?
Allvarligt talat, pust och stånk. Det blir verkligen att man springer ut och in för att få in lite nytt syre i kroppen, för detta är fruktansvärt jobbigt.
Och chefen... ja,  han har stuckit till ISLAND, schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback