"jag tror vi blir bättre människor"



tjoho, idag ska jag äntligen hämta ut min fina och nya
mp3-spelare ! :) Det var ett tag sen jag hade en mp3-spelare faktiskt, men jag har aldrig känt att jag har behövt en, men nu vet jag inte vad som hände, men jag "råka" beställa hem en i fredags och jag ångrar faktiskt inte det, så helt fel kan det inte vara.
Nej, nu är det kaffe och sen ska jag ut på batteri jakt. Måste nämligen ha minst ett nytt batteri för att jag, på några sekunder innan kameran stängs av igen, ska försöka lägga över bilderna på datorn. Så vi får se hur det går.

För övrigt håller jag på koka här inne på kontoret, bara så ni vet, gott folk.  

Kommentarer
Postat av: Jens

Jens of sweden?

2008-07-30 @ 14:31:31
Postat av: Jennie & Exxa

Vad kul, hoppas du blir nöjd!

Postat av: Jojo

nej dannis! ;)

2008-07-30 @ 14:53:20
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback