Sista arbetsdagen för denna vecka



Jajemen, för lilla jag har tagit mig friheten att ta ledigt imorgon och det ska bli SÅ SKÖNT. Bara sova ut på morgonen, ta dagen som den kommer, i like.
Så idag blir alltså den sista arbetsdagen och helgen är mer än späckad. Som många helger har varit nu ett tag faktiskt och det är absolut inget man kan klaga på :) Kvällen kommer säkert bli super trevlig eftersom vi ska hem till Annas nya place och avnjuta lite godsaker efter snyggingen själv, Anna fyller nämligen 20 år idag! GRATTIS BABE!

Fredagen blir säkert minst lika rolig. Inga jätte planer inplanerade än, men jag tar även detta som det kommer.Tror det blir mega  nice eftersom underbara Malin fyller 20 år denna dag. Herre gud vad många födelsedagar :) 
 Även lördagen är spikad, troligtvis kubb vid citadellet, katzenjammers vid slottscaféet, karnevalståget och inte minst Malins middag kl 18.00.
Dock är jag lite nyfiken på vad tivolit erbjuder... jag älskar karuseller, men än så länge har jag inte hittat min favorit, Booster, någon som vet om den är här? Då ska jag lätt försöka hitta ett offer som ska åka den med mig :) Amanda kanske? hehe
Så om några timmar välkomnar jag helgen med mycket glädje !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback