Smått och gott, och en liten bild


"Du gillar mig helt enkelt" från anonym? hm, vem kan det vara? :)

Idag blev det i alla fall lunch tillsammans med Mandy som egentligen var utlovat redan igår men pga mig, slarvpelle, så fick det bli idag istället. Det blev en härlig och välsmakande lunch på RakThai, yummie!
Sen blev det lite titt i affärer och jag kan inte vara mer än glad, höstkläderna är redan här, i like, a lot! :) alla fina koftor och tjockare tröjor i fina färger. Sorry ni som gillar sommmaren, visst det är skönt (ibland, inte ofta) men jag är ett STORT fan av hösten.
Nu ska jag cykla hemåt och inom och mamma och pappa, som så snällt har tvättat lite kläder till mig och Jonas eftersom vi har glömt att boka tvätt tid i tid så nu hade vi inga rena kläder. Tur att mamma och pappa finns :)


hahah,
jag i världens bästa gud förälders (erik, kajsas daddy cool) cowboy hatt :) Läcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback