Super farmor & super morfar

följande samtal utspelar sig under middagen igår.. Vi satt och pratade allmänt om fåglar (fråga mig inte varför, men det är ett ganska givet ämne när morfar är på besök)

Farmor: Ja, jag gillar inte duvor. Inte alls.

kort tystnad...

Farmor: De har alldeles för mycket sex. Överallt och hela tiden. På murar, på... ja överallt. Nej jag gillar inte dem.

Morfar: (Skrattar) Då är de precis som du när du var yngre eller? På murar och allt?

Farmor: Nja det vet jag inte, jag gjorde inte det på murar i alla fall, så fall gick jag undan en bit.


Vad ska man säga? Jag finner inga ord, men det var en jävligt rolig diskussion att sitta och lyssna på, haha :)

Kommentarer
Postat av: gabriella

haha kan riktigt se detta framför mig :)

Postat av: Jojo

det kan du va? :) farmor som inte bryr sig överhuvudtaget, totalt kall :) haha

2008-07-03 @ 11:11:21
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback