Ab imo pectore


kom just på att jag har varit väldig dålig med att fota det nästan slutgiltiga resultatet av hela vår renovering i lägenheten. Tömde som sagt min kamera igår och hittade massa "före" bilder, men knappt några "efter" bilder. Så jag får nog hem och städa undan lite i röran och fota dagens resultat.
Tisdag idag och enligt många (inte många egentligen eftersom vi bara är sex st på kontoret) veckans mest onödiga dag, men dock inte enligt mig. Det låter galet, men jag hade nästan velat ha fler vardagar. Helger vill jag egentligen säga eftersom jag givetvis hade mottagit fler lediga dagar, men helgerna hade nästan blivit som vardagar eftersom jag har så svårt att hinna med allting jag vill göra på vardagarna. Skulle jag då gjort allt det på helgerna, så hade det ju blivit som vanligt vardagar? Hänger någon med vad jag menar?
Bara denna veckan har jag något planerat varje dag, men jag gillar det, så jag ska egentligen klaga :)


En sak ska jag i alla fall "klaga" över. Jag vet att du lever din dröm, och det ska du göra, men du ska också veta att jag saknar dig otroligt mycket, världens bästa Emelie !



- Av hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback