En härlig och fylld vecka


Det är ingen vanlig måndag idag, för idag börjar Farah jobba här! Woho! Så nu har jag ett härlig sällskap med mig hela sommaren :) Mega nice. Sen är det ju även en vecka till jag fyller 20, och det är inte heller helt fel. Så kära kusiner, ni som läser i alla fall, jag ska ringa till er, men ni kan ju förbereda er för kalas lördagen den 14:e juni, kl 16,00. Det bjuds på grillning och sen matchen Sverige-Spanien :)
Helgen har varit kanon och det börjar verkligen likna något i lägenheten nu. Igår kom även en knall lime grön(!) matta på plats i vardagsrummet. Låter galet, men då vill jag bara informera att det blev galet snyggt, så det så.
Nej nu måste jag ringa till Glasgow, hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback