FREDAG


yes it is, nice :)
Ikväll är det tjejträff för hela slanten. Söta Jonas vet forfarande inte var han ska ta vägen, men hemma vill/får han inte vara i alla fall, haha. UT! ;)
Kom på igår kväll att jag troligtvis har tagit mig vatten över huvudet med alla de saker jag har tänkt mig hinna efter jobbet idag... jag ska iväg och panta burkar (nu när man bor själv är det värt varenda krona!), handla det sista som jag glömde igår, hem och städa(ska testa att fjäska för Jonas), göra förrdrink, göra förrätt, göra varmrätten, plus baka lite enkla muffins... och duscha och byta om! Vad tror ni, hinner jag?
Puh, det kommer bli jobbigt. Äh, positivt tänkande... eller nått.

Kommentarer
Postat av: Faris

Hoppas du inte svimmar på grund av all stress bara! Man ska ta de lungt, allt annat löser sig!

Postat av: Jojo

jadå, det brukar alltid lösa sig :) som jag sa, jag sätter mandy på någon av uppgifterna, he he

2008-06-27 @ 10:34:47
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback