Fredag=Städ


Eftersom det är fredag, som säkert alla vet, så städar och röjer jag alltid undan för att komma till ett trevligt kontor på måndag morgon. Bara för att öka den härliga känslan man har i kroppen när man kommer till jobbet på måndag morgon, ehm, not.
Titta bara på skillnaden! 


   1. 
     2.   


   1.         2.   



I alla fall, ikväll är det som sagt dags för student på många håll och kanter. Så nu är det tempo som gäller, man måste hänga med i svängarna helt enkelt. Först, ner på torget och hänga på lite blommor på folk, hem, duscha, göra mig i ordning. Ut till härslöv, tillbaka till Landskrona, en student, en till student och sen troligtvis tältet.
puss och kram, ses på stan. Nu måste jag rusa....
Grattis igen alla studenter!

Kommentarer
Postat av: lina

jag tappade bort dig igår?!?? hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback