onsdag och det innebär lill-lördag


Jaha, jag vet inte riktigt vad som händer med blogg.se? Men mitt liv leker vidare i alla fall.
Onsdag idag och dagarna bara flyger iväg.
Sista dagen av veckan imorgon(eller ja, sista arbets dagen, inte sista av hela veckan, men det förstod ni nog)
Oh, nu kom en klassiker på Mix Megapols webbradio: Madonna-Like a prayer.
Fast jag gillar remixen bättre, house/techno människa som jag är, långt in i själen, haha. Aja, det var bara en notis.

Ja, planerna för dagen är inte många, för en gång skull och jag gillar det, starkt.
Ska befinna på mig jobbet några timmar ikväll, sen hem och laga mat (första gången i vårt fina crib) sen är det väl bara allmänt mys med världens finaste.
Kan verkligen inte säga något annat än att jag stor trivs, verkligen!

Morgondagen har dock lite mer planer, men ack så trevliga planer. Nämligen underbara
EMELIES STUDENT!
Åh, jag är verkligen avundsjuk, jag har gjort ganska mycket (vad vill ni inte veta, mohaha) för att få återuppleva studentvecka och studentdagen. Drömmer mig tillbaka :)
Ja, i alla fall, tillbaka till verkligenheten. Imorgon ska vi i alla fall till henne och det ska bli hur hejdundrans trevligt som helst!

Nej, nu ska jag besvara några mail och börja sukta efter den efterlängtade lunchen. bara en timme och fyrtio fem minuter kvar..kämpa!



Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd

Kommentarer
Postat av: Farah

Jag kommer hem idag!! Halv 7 är jag framme i vårt kära Helsingborg!!

Postat av: Jojo

i vårt kära helsingborg? BU! landskrona is the shit :) haha.

Men ring då! puss!

2008-06-04 @ 11:04:25
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback