puh!


om jag hade fått bestämma, så hade jag velat gå hem nu.
det känns som jag har hunnit med otroligt mycket, så i mina tankar känns det som klockan är 16.00 nu, och det innebär att man får gå hem. Till min förskräckelse måste jag dock inse att klockan endast är 10.00 och jag har många timmar framför mig, hm.
Äh, det dyker säkert upp lite mer små pill som jag får fixa och dona med under dagen, som att packa böcker b.la.

Helgen som varit har varit fartfylld, minst sagt.
Fredagen inleddes som sagt med alla mina sysslor som jag skulle hinna med (som jag trodde, hann jag inte allting, vi fick bli utan efterätt). Sällskapet bestod av Malin, Anna, Kajsa, Amanda och en något sen Lina, hihi.
Maten blev väldigt uppskattad, speciellt av Kajsa som i princip diskade sin tallrik med sin egen tunga. Mest nöjd är jag faktiskt med min underbart goda fördrink som bestod av vodde(haha!) jordgubbar, massa is och sprite. Sen ner i min fina lime gröna blender och tadaaa, så blev det en slush puppie, typ i alla fall dock ingen barnvänlig.
Riktigt god var den :)
Väl efter maten blev det en hel del snack och spel, och har ni inte provat Våghals är det ert nästa måste på nästa fest, utan tvekan. Vilket galet roligt spel. jesus.
Sen anlände även Pisha, Hampe och Dannis till oss och vi fick till och med dem att vara med på spelet, så en hel del hemligheter kom fram och vi fick även se Dannis i full action när han skulle visa hur fort han kunde röra på sin tunga i sidled respektive upp och ner, haha. Sen blev det stan, Inferno, Tycho och avslutades på Tagés, haha.
Tack för i fredags underbara ni ! 

Lördagen var lugn på förmiddagen. Jag och Jonas blev dock uttråkade och tog bilen en sväng ner i stan. Handlade lite nödvändiga saker och sen begav vi oss  ut på Plantagen som det nu heter (gamla Petab) och inhandlade oss lite växter till lägenheten. Klockan 17.00 begav vi oss till Jonas bekanta där kvällen skulle spenderas. Kvällen var mycket trevligt med god mat och trevligt sällskap.
Vid 00.00 och efter lite försening så var det vi som tog bilen, hämtade upp Elin och begav oss mot nästa destinati on, nämligen Kastrup. En liten natt tur blev det och vi hittade vårt mål, nämligen världens bästa syster som nu befinner sig i Sverige i några dagar. Woho.
Vid 02.30 fick vi äntligen sätta nyckeln i dörren och slänga oss i sängen, det var minsann en lång dag, men rolig :)

Gårdagen finns inte så mycket att säga om, vi och alla andra i hela Skåne infann oss på Väla och Ikea. puh, har aldrig varit där när det har varit så mycket folk. Antar att man får skylla sig själv, löning+halvdåligt väder+helg=fullt!
Sen var det såklart Em-finalen som gällde, vi blev "inbjudna" till Oskar tillsammans med fischer, jonas, niklas, simon och hampe. För att vara ärlig, jag tycker verkligen det är skönt att det över, äntligen lite vardagliga program!

Nej, nu orkar jag inte mer och för er som verkligen orkat läsa såhär långt, en applåd!
 nu är det kaffe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dig igår i din röda bil, du är cool!

och jag vet även vad du gör en gång om året.. hahah

puss puss och ha en bra dag!

2008-06-30 @ 13:39:26
Postat av: Jojo

VA?! haha, jag förstår ingenting. vem är det som har skrivit?

Postat av: Lina

oskiljaktiga står det Jojo =)

2008-06-30 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback