Så var även Midsommar över



Ja, då var midsommar också över, dagarna bara flyger förbi. Som vanligt kan jag väl egentligen säga, så hade vi inga som helst planer inför gårdagen. Dock blev resultatet ändå lyckat. Det blev en enkel middag här hemma tillsammans med Jonas och Amanda (grillat, pasta sallad, sås, vin m.m), sen dök Amandas kompis Sofie upp och även Oskar och Sandra. Så kvällen blev trevlig med trevligt sällskap, lite dricka och mycket spelande av Wii. Vid halv ett tiden beslutade vi oss för att hälsa på hemma hos Hampan som också hade lite partaj hemma at his place. Vid två tiden traskade jag och Jonas hem, hand i hand :)

Idag är det lördag och just nu gör vi verkligen ingeting vettigt. Har diskat undan från gårdagen och nu sitter Jonas och spelar CSI på wii:et och jag sitter mest här och ugglar. Och letar efter en liten kissemiss, japp. Jag vill ha en kissemiss och varje gång jag visar en för Jonas så smälter han lite mer, så snart har jag nog lyckats, mohaha.
Sen väntar kalas/inflyttningsfest kl 16.00, så man får väl snart börja röra på arslet.

Kommentarer
Postat av: K

JAG HAR FAN DEN BÄSTA IDEEN OM DU VILL HA KATT!! SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA älskade älskade älskade johanna, ta doris..! SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA.

2008-06-22 @ 14:04:56
Postat av: k

förresten älskling, när blir det tjejmiddag? längtar längtar du vet!

2008-06-22 @ 14:06:19
Postat av: Jojo

hahaha, efter era/dina historier om doris, så är jag väääääääldigt tveksam över din idé älskling.Haha.

Ang tjejmiddagen, så har jag ju skickat ZmZzzzz till er allihopa! hihi. ring om du inte fått det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback