Vinst!



Min födelsedag präglades först av de obligatoriska timmarna på jobbet (08.00-16.00), sen cyklade jag hem och möttes av helt underbara rosor och världens finaste Jonas såklart. Tog det lite lugnt och sen tog vi bussen till mamma och pappa, som bjöd på en som vanligt underbart god middag, mums! Sen bar det som sagt av mot Landskrona Ip och dagens match. Och precis som jag ville så blev det en härlig vinst för Landskrona BoIS igår. 2-0 mot Falkenberg FF och det tackar jag för. Detta innebär nämligen också att jag vann pengar eftersom jag tippat just 2-0, hurra för mig :)

Och ett stort tack till alla gratulerade mig igår, det är så roligt och mysigt att få grattis kommentarer. Nu ska jag bara anordna lite middag och bjuda hem lite folk, sen ska nog allting vara fixat.
Nu ska jag koka mig lite te och stänga dörren till kontoret och sitta och tycka lite synd om mig själv eftersom jag har jätte ont i halsen. Det är sånt man måste "unna" sig.
 

Kommentarer
Postat av: lina

det ska bli så kul att komma hem till dig på middag älskling!

Postat av: Jojo

tiiihiiii,dock har jag ingen aning om när det blir.. två veckor kanske? ...ajsing

2008-06-17 @ 13:59:58
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback