ÅH!


Det kommer bli så in i helvetes snyggt alltså! :)
Vill inte låta alldeles för självgod, men jag är redan hel nöjd och då har vi inte ens börjat packa upp alla sakerna. Det måste ju vara ett gott tecken?
Egentligen hade jag inte tid, men man måste ställa upp för folk och vara snäll, och det är ju jag (haha) så just nu befinner jag mig på curlingen och ska spendera de närmsta timmarna här, för att sen fortsätta hem mot vår alldeles egna underbara lägenhet.
:)

Ska hämta upp lite mer saker hemma hos mig, hämta pizza och sen ska vi minsann sova första natten i lägenheten. Lite pirrigt faktiskt :)

Vill mer än gärna följa med underbara Anna och hämta the ladies Kajsa, Malin och Lina som med glädje (för oss i alla fall) anländer hem till Sverige ikväll/inatt. Dock ser det väldigt mörkt ut, eftersom jag skulle vilja packa upp och bara ta det lugnt tillsammans med Jonas, men vi får se var vinden bär mig. Annars är en sak säker, jag måste få träffa dem imorgon, så det så. Det löser vi tjejer? :)

Nej,. nu lite jobb. Tjabba tjena hallå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback