Bara tre timmar kvar


Japp, nu börjar jag räkna ner som vanligt :) Om två timmar och 43 minuter är det helg.

Vet inte riktigt än vad som händer i afton, men en sak är säker, jag måste ha något smaskens att äta, var eller vad spelar egentligen ingen roll. Men det löser sig alltid, så det "problemet" tar jag itu med senare, no need to worry.
Pratade med världens bästa Emelie innan och hon sa att hon troligtvis skulle ner på 261 fram mot kvällen. och för mig låter det inte helt fel. Speciellt inte när hon berätta att Dado skulle vara Dj där, alltså typ ut genom fönsterna (om jag förstod det rätt?) Tufft!
Blev ännu mer sugen när hon kom med sitt andra argument, att Dado oftast spelar House musik, och DET gillar jag, så att... :)
Men som sagt, planerna är inte spikade, måste till lägenheten (surprise allihopa!) också och se hur allting blivit. Köksgolvet lär nämligen också vara färdigt! WOHO! Det börjar ta sig, riktigt ordentligt också. Om allting flyter på som vi vill, är det jag och jonas som blir sambos om två veckor :) MYS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback