Hej måndag, eller jag menar fredag


Vilken konstig känsla jag har i kroppen idag, helt galet. Det känns som måndag, men sen tänker jag efter och upptäcker att det faktiskt är fredag, och imorgon väntar ännu lite ledighet, hur nice är inte det? :)

Tja, valborg blev lugnt för min del, låg i soffan, kollade på champions league semifinalen, som nu för övrigt blir en härlig och enkel final för Manchester United som lätt kommer slå Chelsea :)  Jeah.

Igår ringde klockan på 08.00(!), ja, ni hörde rätt. 08.00 på en ledig dag. Givetvis stod lägenheten på schemat som det gör för de mesta just nu, men vi måste ju bli färdiga någon gång :) Dock blev inte allting som vi räknat med eftersom en del problem dock upp. Problem som vi inte gillar överhuvudtaget. Ni kan själva se resultatet nedanför.

                   

Japp, en oväntat hål dök upp. Hela väggen var färdig, spacklad och målad. Så det var bara till att riva ner tapeten och börja mura igen detta feta hål. Det var ju trots allt tur i oturen att vi hittade detta felet, men ändå.Det är inte vårt felt så detta ärende är inte uppklarat än, hehe. Vänta bara ;)
 Det tog många timmars extra jobb för Jonas, som fick slita med att mura igen hålet. Men det är sånt som dyker upp, det har (än så länge) varit vårt enda problem och förhoppningsvis även det sista, så det håller vi tummarna för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback