MUMS!


För nära och kära som bor i Landskrona, har ni inte provat crepesen (säger man så i plural?) Äh, ni förstår vad jag menar. Har ni inte provat de, så gör det! :)
Jag och Mona var där på lunchen och jag kan bara säga himmel! Det var riktigt smaskigt och mumsigt! Vi tog visserligen mat crepes, alltså med matigare fyllning så att säga. Jag valde en tex mex inspirerad medan Mona tog en med spenat och lax i.
Om vi nu tyckte dessa var så grymt goda, kan jag ju bara fantisera om hur goda efterrätts crepesen (ännu en gång, hur stavas det?) är.
Tänk er en fyllning med nutella, chokladsås, hallon, blåbär, hasselnötter, ja i princip vad man vill, jesus. Kanske blir crepes till efterrätt i afton? :)

image276

Kommentarer
Postat av: Farah

Var köper man dom?? Dit ska vi i sommar!!

2008-05-16 @ 17:23:32
Postat av: Jojo

Jag sa det visserligen till dig igår, men gamla Sportbaren, för er som inte vet ;)

Postat av: paulina

shiiit. låter skitgott ju! Nu måste jag prova det med detsamma!

2008-05-20 @ 19:36:32
URL: http://paulinawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback