Så var det fredag igen.

Ja, veckodagarna bara rusar förbi och jag kommer knappt ihåg vad jag gör om dagarna. Nu bankar helgen på dörren igen, och jag tror många öppnar den dörren med glädje. Jag är i alla fall en av de. Även om hela lördagen består av jobb, så är jag ändå på bra humör inför kommande helg.

Sitter på jobbet och har en hel del att göra faktiskt, dock måste jag vänta in chefen för jag har lite saker jag måste diskutera med honom. Om blandade saker : )

Väl efter jobbet 16,30 är det Jonas som kommer och hämtar mig. för då är det dags att kolla på soffa till balkongen och tv till vardagsrummet. Egentligen skulle vi inte handla soffan redan nu eftersom vi tycker balkongen är prioritet nummer dos, men vi kunde inte motstå erbjudandet vi fick, så vi får se hur den ser ut i alla fall :)
Och ja, tv, denna tv apparat. En sån ska vi också ha, såklart. Blir en liten runda i stan för att se vad stadens teknikbutiker erbjuder, Perfekt, Audio Video och Expert är nog de som vi ska besöka.

Aja, nu åter till arbetet och alla tankar som för tillfället flyger runt i mitt huvud. Men en sak är säker, det är ett bra beslut jag tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback