Sånt här gillar jag.


När man faktiskt får svar. Svar från en kändis måste man ändå säga :) Såhär ligger det till, jag hörde en låt på Mix Megapol och försökte ta reda på vad den heter, men utan resultat. Därför kom jag på den briljanta idén att skicka ett mail till Mix Megapol och kanske, kanske få ett svar. Nedan ser ni resultatet. Jag har fått mail  av Adam Alsing, det är en något som är värt att nämna :) haha. Jag hade inte en aning om att de verkligen svarade på alla mail sådär, men det kallar jag service. Kändispoäng

         

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha. coolt jojan! nu ska ni väl typ gifta er? :D haha

Postat av: Svar;

grrrr! vafan är du så kaxig för, va, va, va? Jag och Adam har en speciell relation, take it och leave it LINA! ;) haha. Ringer dig senare :)

2008-05-12 @ 11:34:10
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: K:et

Han där alsing är att lita på, vilken going! LOVE YOU

2008-05-12 @ 15:14:12
Postat av: paulina

oo shiiiit, ni e värsta bästakompisar nu juuuue

2008-05-15 @ 10:08:48
URL: http://paulinawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback