Skallebank innan klockan är 11,15


Det är ju ingen höjdare om jag får tycka. Det är nog vatten som saknas vågar jag chansa på faktiskt. Jag har inte riktigt ställt om mig helt och hållet i med det varma vädret. Så nu kräver kroppen mer vatten än någonsin, och vem är sämst på att dricka vatten någonsin? Jo, jag. Så det är inte lätt, men nu ska jag faktiskt klämma i mig några glas :)

Igår kom vårt älskade kök hem till oss. Vi visste ju att det kom fel grejer i leveransen, så efter att vi kollat att allting som skulle vara rätt, kommit med, var det bara att ta bilen och köra till Ikea för att byta ut de felaktiga sakerna. Vi var helt inställda på att inte betala mellanskillnaden på vårt 60cm skåp som var fel och vårt rätta 80 cm skåp, men tyvärr blev det inte så. Vi fick inte vår vilja igenom så det vara bara att betala. Som tur var så skiljde det vara ca 400 kronor, men ändå. Pengar är pengar :) Så ikväll, om jag kommer härifrån, hehe, så ska jag/vi bygga kök. Jag har sisådär nio timmar jobb kvar, så jag får se hur mycket jag egentligen kan bidra med när jag kommer sur och ving efter jobbet, haha.

Nu, vatten och lite sol ...
och kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback