Åh, man blir så arg och frusterad...


Jag tänkte vara en snäll dotter (mer än vanligt) och köra och hälsa på pappa tillsammans med lilla Luna, och så blev fallet.
Vad är oddsen egentligen att jag hamnar nästan mitt i ett pågående rån?

Mja, ganska så små, men hade ni satsat pengar på detta så hade ni vunnit en del, för det var precis det jag gjorde.
En pizzeria på Repslagargatan blev rånat vid 18.30 tiden(
läs här, här och här) och jag var ute och körde 18.40, så det var inga stora marginaler. Och ser man på, var hamnar jag?
Mitt i avspärrningarna såklart...
Jag börjar bli mer och mer säker på mitt val av yrke i framtiden.
Jag verkar ha den rätta dragningskraften i alla fall :)

    


Kommentarer
Postat av: poirot

Någon som var hungrig?

2008-11-12 @ 09:09:23
Postat av: Jag;

haha, alldeles säkert detektiv poirot, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback