Back to reality


Vilket jag inte klagar på, överhuvudtaget.
Ny vecka med massor av möjligheter att leva livet på, så varför klaga?

Helgen har varit toppen!
Fredagen bestod som tidigare nämnt endast av Luna, film och mig själv. Ibland är det jätte skönt att bara vara.
Lördagen var också lugn och skön, halva dagen i alla fall.
Sen vid 19 tiden bar det iväg mot Ullis där det bjöds på snacks, drinkar, snack och vänner innan det skulle bära av ner mot stan. Klockan tio var det nämligen dags för bowling! Plötsligt träffade jag Malin och Kajsa inne på hemmakväll, så ett hej blev det där också. Lina skulle visst och vara där någonstans, men inte fan hittade jag henne... hon stod och hängde med bountyn, haha.
Lagen till bowlingen var följande;
Jag, Ullis, Lina och Emelie
mot
Ed, Emelie och Frida.

Vårt lag, som vi så fint döpte till " Stearin" (pga att Ullis skulle blåsa ut ljus när vi stack från henne. Stressad som hon var så blåste hon lite för hårt och splash, så hade hon stearin i hela ansiktet, vilket först började göra ont när hon satt ner i bilen tillsammans med våra take away!, haha) fick väl se oss ganska så besegrade, men jag tror ändå att vi kanske, kanske hade vunnit om vi hade hunnit spela lika mycket som laget "Stallet" hann med.
De hann nämlingen spela en hel serie mer än oss...
Sen gick vi ner en runda i stan, besökte tycho och inferno innan världens bästa Jonas och Luna såklart, kom och hämtade oss och körde hem oss i säkerhet. Tack för en trevlig kväll tjejer!

Igår var det ju som alla vet, Fars dag.
Eftersom mamma och Liziz befinner sig någonstans på en strand i Thailand så tänkte jag och pappa fira hans dag på tu man hand i form av en liten middag, vilket familjen Rudolfsson också planerat, så vad passade bättre än att slå ihop oss?
Så igår kväll avnjöt vi en god middag på Tycho innan jag och Jonas begav oss hem för tradionellt söndags slapp i form av myskläder, sporten(mja) och parlamentet.
En toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback