Jag är avundsjuk


När man mår lite sådär halv konstigt så tycker man ju oftast synd om sig själv (i alla fall jag) och vill unna sig saker för att förbättra situationen.
Allt blir liksom lite jobbigare än vad det egentligen är och man vill bli bortskämd och skylla eventuella saker på "men jag borde slippa,mår inte bra osv".
Idag lutar jag mer åt det avundsjuka hållet tillsammans med min förkylning.
Jag är nämligen fruktansvärt avundsjuk på mamma & liziz som befinner sig i Thailand i ytterligare sex dagar, jag vill också! 
I natt ska de ner på stranden för att fira en stor högtid,  en högtid för att rena själen och släpppa gamla synder.
De ska släppa ut tusentals ljus i havet och himmeln, tänk er vad mysigt.
Nej, istället sitter man här hemma och jobbar som vanligt (visst, slutresultatet tackar man ju inte nej till) men satan, jag vill också göra något spännande.
Vad sägs om en spännande biltvätt ikväll?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Säg att du är student, då kostar det 149:- haha! Nej men för min kompis frågade, hon hängde med mig sist och då sa dom något på 1700, kommer inte ihåg exakt men nått sånt var det :) jag vet inte för eftersom jag var bland de 200 första att köpa kort fick jag det för 1200.



Men oavsett så är det ganska billigt om man jämför med de andra gymmen är i stan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback