Perfekt helg


I veckan fick jag äntligen tillbaka min kamera och gissa om den använts flitigt? Yes indeed.
I korta drag bestod helgen av följande "aktiviteter", och det finns bilder från de mesta i helgen.
Fredagen spenderades med Ullis och Lina och även en liten stund med Emelie, hur trevligt som helst. Satt på Inferno, tog varsin dricka och bara satt och pratade. Kom mer och mer folk (trots helg innan löning, Landskrona kanske består av många spargrisar? Hur som helst).
När Inferno stängde, stod vi och hängde ett tag utanför Tages innan det blev hemgång.
Hade följe med gullegrisarna Robban och Ullis. Som för övrigt är toppen att ha följe med, eftersom vi bor så nära varandra nu, så nu behöver man inte gå ensam, och såklart för dem är så fina och rara :)
Lördagen var även den lugn, det blev Mamma Teresa pizza med Lucas och Dannis följt av tv-spel. Wii och det gamla hederliga Nintendo 64, där vi spelade Mario Kart och Bond 007, haha.
Söndagen var också toppen skön, inga större saker planerade förutom den traditionella julmarknaden nere på Gamla Kassan. Har ni inte besökt den, tycker jag absolut att det är ett måste inför nästa jul. Det är verkligen så en jul marknad ska vara!
Sen drack jag, mamma & pappa glögg innan Jonas även kom hem till dem för att äta middag där hemma, toppen dag helt enkelt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback