19.56


Puh!
Nu sitter jag här i soffan lagom mätt och belåten. Har precis ätit en som vanligt kanon god pizza från Mamma Teresa, italiensk salami, röd lök, oliver och pesto.
Sitter och väntar in fotbollen som ska börja om några minuter, jag ska spana efter Jonas A som befinner sig någonstans på Råsunda i afton.  "hejhej".
Chansen är ju ganska så liten, men det hade varit grymt roligt, haha.
Än så länge en perfekt lördag som bara bestått av fotbollsmatch (grattis borstahusen!) och sen bara slapp här i soffan.
Kvällen kan bara bli bättre när vi plockar fram chipsen, både sourcream & union och mina favoriter nämligen lant chips, gräddfil.
Alltså, chips, läsk, dip, naturgodis och Jonas som sällskap är det som kommer prägla min kväll, inget dåligt samvete har jag heller, för idag är det ätar dag.
Jag klagar inte, jag snarare njuter.
Nu börjar matchen, heja Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visste inte att du åt oliver....:)

2008-10-12 @ 17:40:14
Postat av: Jag;

jag plockade faktiskt bort dem :)

2008-10-12 @ 22:07:32
Postat av: paulina

cupcakes blev goda. Jag har en kvar om du vill ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback