En härlig dag.

Puh, nu är jag sådär härligt utmattad.
Kom innanför dörren för ungefär en timme sedan efter en härlig promenad vid havet tillsammans med min mp3 som sällskap. Otroligt vad mycket man tänker på när man är ute och går, så mycket tankar som dyker upp, och just nu är det bara positiva tankar och det är aldrig fel, så nu är jag på ett bra humör.
När jag kom hem slängde jag ihop en enkel pasta gratäng som faktiskt blev helt ok, ingen middag att ha i en tre-rätters meny eller så, men för min lilla mage passade den utmärkt.
Nu har jag precis ätit upp och kokat mig en kopp te.
Fina Jonas har också kommit hem. Han har varit och spelat innebandy med några kompisar och som det verkar just nu så lär jag få massera hans ben om han ska kunna gå imorgon.
Som den underbara flickvän jag är, så ställer jag såklart upp.
Lite Aloe Vera heat lotion, varmt och brännande (ungefär som tigerbalsam) lär göra susen.
Nu tillbaka till teet och Äntligen Hemma.

Kommentarer
Postat av: paulina

ah! vart ska du klockan två? Frågan är om jag hinner baka innan dess, men jag kan försöka:P Puss!

Postat av: paulina

Jag ska se hur det blir. Hade varit skitkul om det blev något men lina snackade något om att Kajsa skulle jobba. Äh, vi får se hur det blir! Pusspuss

2008-10-08 @ 10:05:32
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback