Fredagen den 24:e oktober (!)


Vilken händelserik kväll man har framför sig, me like!
Ikväll blir det middag hos mamma och pappa för världens bästa mamma ♥ fyller år imorgon, men hon är inte hemma på självaste födelsedagen, så då får det bli att vi firar henne idag istället. Vet exakt vad hon ska få i födelsedagspresent och det känns bra, jag känner att har lyckats med min och liziz present, hoppas bara mamma också tycker om det.
Fast det måste hon, för hon är mamma och uppskattar allt fint vi gör, hehe.
Efter vi har avnjutit en god middag och efterrätt (vilket jag redan vet att det blir, mums) så ska jag bege mig ner på Tycho för att fortsätta kvällen där.
Där befinner sig även Dannis, Hampe, Martin och Olle om jag inte har helt fel för mig.
Där är det dags för nästa födelsedagsfirande, nämligen Hampe gullet som fyller 20! Woho.
Så kvällen ser ut och bli underbar, och mer väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback