Kvällen kan nog inte bli mycket bättre


Här sitter jag, nyss hemkommen från stan där jag har tillbringat lite tid med Mandybandyboll :) Alltid lika uppskattat, och nu när den lilla filuren har tagit sitt pick och pack och flyttat till Lund så uppskattar man stunderna man får ännu mer.
För min del blev det kvällsmat i form av en härligt god sallad och varm choklad och för mandys del en negerbulle och en caffe latte(stavas?) på 261, hur mysigt som helst.

Nu har jag placerat mig på min pysselplats, nämligen vår underbara balkong.
Sitter här ihopkrupen med filt om mig och en kopp te tillsammans med en bit mörk choklad, härligt är det.
Kvällen till ära tänkte jag faktiskt pyssla lite, tänkte göra färdigt min halv färdiga tavla som står här och sen ge mig in på ett nytt experiment, nämligen glasfärg. Sen får vi se om det blir som jag har tänkt mig, men det är inte dyra glas jag ska använda mig av, så i värsta fall lär det inte bli någon större förlust. Tillsammans med lite levande ljus och Amy McDonalds album i bakgrunden kommer det nog gå galant, så nu sätter jag igång.


         

    

Kommentarer
Postat av: paulina

amen fy vad mysigt! Och du jojan.. skulle du på nått sätt vilja lägga upp alla bilder från Linas 3-årskalas. Typ på FB? Pusss!

Postat av: syster

Hörredu, såna där tofflor vill ja ha...perfekt julklapp...

2008-10-09 @ 22:43:44
Postat av: Jag;

paulie, det kan jag väl fixa, inte så jätte många utöver alla jag hade på bloggen,men det fixar jojo senare ! :)

2008-10-10 @ 08:12:27
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jag;

liziz, du hittar ju också tillfälle :)

Snart kommer du hem!!

2008-10-10 @ 08:13:20
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: paulina

du får visa upp dina glas när du är klar?:D

2008-10-13 @ 15:15:01
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback