Låt inte åldern stoppa dig


Idag såg jag något som fick mig att höja på ögonbrynen.
Jag såg nämligen en man som skjutsade en kvinna.
Visst, inget konstigt med det, egentligen.
Det som gjorde hela situationen lite märklig och roligt var att mannen var minst 70 år gammal och kvinnan var inte långt efter till åren. Hon satt där bak och höll honom om höfterna. En fin scarfs hade hon också, ni vet sådär typiskt som äldre damer har, runt hela huvudet och knuten nere vid hakan. Söta var dem.
Undrar om de fått böter om polisen stoppat dem?
Eller det kanske bara är dagens ungdomar som får det? ;)



Kommentarer
Postat av: Dannis

Flyger man inte på en kvast till blåkulla?

2008-10-13 @ 13:52:16
Postat av: paulina

haha fan vad gulligt! Och nej, jag saknar ingen skinnjacka. Har du en över eller? :D haha!

Postat av: Jag,

jodu dannis, det gör manminsann :) hahah

konstig tanta det där

2008-10-13 @ 16:27:38
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jag;

ja det har jag faktiskt paulie...hm. men då får jag väl leta vidare efter dess ägare... men älskade cupcake..

2008-10-13 @ 16:28:24
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Paulina

tyvärr jojo. den är uppäten nu. Jag lovar att bjuda dig på en ny när jag kommer hem! Puss!

2008-10-13 @ 19:00:10
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/
Postat av: Ullis

hahaha vilken snyting i nyllet hjartat ! For du menar val inte mig bland annat ? ;D PUSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-10-14 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback