Omnia vincit amor


Lill-lördag.
Vi ska egentligen börja med våra lill-lördag middagar tillsammans med Jonas och Nicklas idag, (vi ska laga mat till varandra varannan onsdag,hehe) men det får vi nog skjuta på tills nästa vecka eftersom Jonas fortfarande inte är hemma. Trots omständigheterna så mår han ändå ok.
Han ligger numera på Lund lasarett istället för Helsingborg. Vet fortfarande inte vad det är som spökar, men det sista vi hörde var något som hette " körtelbuk", haha. Vad det är har jag ingen aning om, men det låter inte fräscht..
Vid 16 tiden ska jag, Ingrid, Linda och Thomas ner och hälsa honom och försöka få fram lite mer angående vad det är för problem. Jag hoppas han får komma hem snart, så ska jag pyssla om honom ordenligt och sen är det faktiskt tråkigt att vara ensam när man van att ha någon där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback