Plums i plurret


Gårdagen var mer än perfekt.
Jobbet flöt på utan större problem och dagen gick förvånansvärt fort.
Blev en lunch tillsammans med mamma och pappa(!) faktiskt. Han började inte jobba förrän 13.00 så då passade det utmärkt att han mötte upp mig och mamma för en liten fika, mysigt värre.
Efter jobb stack jag hem och bytte om badkläder, för det var åter dags för en liten simtur. Även detta tillsammans med mamma och pappa, nästan en heldag ju.
Ja det blev några längder innan vi fick skynda oss in i duschen för att slippa stå i kö eftersom vattengympa passet slutade nästan precis efter oss. Vi vann.
Sen stack jag hem igen för att vänta in Dannis och Kajsa. Blev lite snack, kaffe, kanelbullar för Jonas del och bara allmänt umgänge, hel nice. Mer sånt här i vardagen, det röstar jag för.

Ja, så är det torsdag igen, vad händer dagen till ära?
Tror minsann jag ska träffa Mandy en runda efter jobbet. Blir nog en senare fika som får resultera i dagens kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback