Roliga timmen


Ibland så kommer det fram en härlig pysselkänsla inom mig, så var fallet igår.
Med hjälp av lite bär, kastanjer, löv och annat smått och gott som jag och Jonas plockade åt oss under en promenad i helgen(mest jag som plockade) så tillverkade jag en egenkomponerad ljushållare, ljusfat, ja jag vet inte vad man ska kalla det riktigt. Underst har jag ett fat täckt med folie(för säkerhetsskull) och sen är det bara att låta fantasin flöda, svårare än så är det inte.
Sen hur länge det håller, har jag inte den blekaste aning om, löven kommer säkerligen torka osv, men förhoppningsvis ett tag. I alla fall tills jag anser att hösten är över och vintern knackar på dörren.
Så nu pryder det vårt vardagsrums bord och jag blev faktiskt riktigt nöjd. :)

    



Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEFINT

2008-10-21 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback