Snart går jag för dagen, snart, snart.


Jag känner mig ganska så ensam här på jobbet... det är nästan öde.
Det är bara jag och världens bästa receptionist Mona som är här för tillfället.
Näst intill knäpp tyst och det är ganska tråkigt, inte för att här brukar vara högljutt eller så.
Känslan är annorlunda.
Ska alldeles strax göra en kraftansträning och avsluta alla små saker som ligger på bordet.
Det lär nog bara ta några minuter, men sen kan jag ta det lugnt den sista tiden.
Nä men, nu kom chefen med en helt ny miniräknare, eller kalkylator, vilket som.

"Dear Ms Olsson
First of all we would like to thank yr efforts regarding the VAT number.
We would also like to wish you a nice weekend"


Se vilken fin trevlig helg hälsning jag har fått från en av våra kunder i Barcelona,
man kan ju inget annat än bli på bra humör.  :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Jojo! Det var ett tag sen. Åh, jag saknar dom mailen. Man blir faktiskt glad när man får såna mail :) Går allt bra annars? Ha det bra! Puss och kram

2008-10-10 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback