Vilken härlig helg


Så var det måndag, nya tag, det är alltid lika härligt.
Nya saker som händer, nya chanser att få uppleva saker, nya möjligheter, härligt.

Dock tror jag faktiskt att jag får vänta med det mesta tills imorgon.
Helgen har varit toppen, men jag känner att jag saknar några timmars sömn fortfarande.
Fredagen blev lång eftersom jag befann mig på Köpenhamns flygplats mitt i natta och hämtade trion från Mallis :)
Emelie, Ullis och Luna såklart. Efter hemkörning och snack och allt, så placerade jag rumpan i sängen inte förrän vid vid 3 snåret. Vid halv 8 var det Luna som väckte både mig och Jonas med en slick i ansiktet, men efter lite mys med henne så somnade alla om och vaknade till igen vid halv 11 tiden.
Lördagen var den lika härlig, tog det lugnt med Jonas och Luna innan jag begav mig till Emelie för att sätta igång med partyt(?). Toppen rolig kväll, som dock slutade på lite annorlunda sätt, inte ett sätt som jag räknade med, men slutet gott, allting gott. :) Att det skulle ta 2 ½ timme att ta sig hem från stan, är något jag aldrig trodde kunde ske... haha.
Söndagen präglades som vanligt av avkoppling. Låg i sängen lääänge innan jag tog mig själv i kragen.
Körde och lämnade Luna hos mamma och pappa och sen bar det iväg på innebandy med Emelie, där Falcons herrar spelade. Vinst med 11-5 om jag inte har helt fel.
Somnade i sängen redan vid nio tiden och idag är jag ändå relativt utsövd,
men allt får ändå vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback