"hallå moppepojkar, tänk på vad ni gör"


Nu är det endast två timmar kvar, sen är det helg!
Mår lite bättre idag, men det får nog bli lite vila och en alvedon när jag kommit hem från jobbet, så jag orkar med kvällens bravader. Så nu håller jag tummarna att jag kommer orka hela kvällen, men det ska nog inte vara några större problem.
Vad som händer är egentligen inte spikat än, men jag vet att det vankas middag hemma hos kajsa, men var vi tar vägen sen, no idea.
18.30 ska jag i alla fall hämta Kajsa och Malin (tror jag) nere på kasernplan, för att sedan bege oss vidare för att inhandla kvällens mat intag.
Undrar vad vi är sugna på idag? Det löser sig alltid :)

Nej. nu ska jag ut på lagret och packa två böcker, sen får det nog bli en kopp grönt te, ja idag igen...




 haha, en riktig klassiker, och dansarna är fullt seriösa! :)

Kommentarer
Postat av: DR. Alban

hallå moppepojkar, Tänk på vad ni gör?

2008-09-12 @ 14:56:39
Postat av: Jag,

sorry dannis! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback