Jag fick en chock!


I vanlig ordning sitter jag och lyssnar på Mix Megapols webbradio då radiopraterskan (finns inget ord som heter så egentligen va?) plötsligt säger:
"Vi har ett samtal från en Jonas i Landskrona, hej Jonas.
Det första jag tänkte var såklart att det var Jonas (även om det finns många Jonas i Landskrona så kan man inte undgå att tänka att det faktiskt kan vara han)
Hon pratar vidare;
"Du jobbar som brevbärare i Landskrona".
Här blev jag ännu mer chockad, allt stämmer ju?
Jag känner två Jonas på posten, min Jonas och Jonas A , heh.
Det blev plötsligt väldigt intressant.

Dock lät det inte riktigt som Jonas utan mer som Jonas Arvidsson!
Visst var det så! :)
Jonas ringde in på en tävlingen där man kunde vinna biljetter till Jason Mraz i Stockholm, "det enda" man behövde göra var att sjunga en truddelutt på en av Jason Mraz låtar och det var inga som helst problem för Jonas, haha.
Så nu har jag avnjutit en skönsång i radio framförd av en av mina modigaste vänner, Jonas Arvidsson,
jag är imponerad! GRATTIS :)
Du kanske är den nya Jason Mraz? :)

Kommentarer
Postat av: Dannis

Haaaaassssee!

2008-09-17 @ 11:25:25
Postat av: Jag;

jajeeemen :)

Postat av: Farah

Haha va roligt!

2008-09-17 @ 12:38:13
Postat av: paulina

Hahaha nej!

2008-09-17 @ 13:24:34
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vad är problemet? Fick faktiskt förfrågan av henne om jag skulle söka till idol :)

2008-09-17 @ 20:30:04
Postat av: Jag;

det är inget problem!

jag är imponerad och jag tycker lätt du ska satsa på idol! :)

2008-09-18 @ 09:06:01
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback