Sol lucet omnibus


Jag kommer på mig själv hela tiden när jag "råkar" sätta igång Timbuktus nya singel hela tiden.
Ska det vara såhär tills nya albumet kommer och jag kan variera mig med låtar?
Njäe. Jag får sluta... snart. Den får mig på gott humör, jag gungar helt enkelt med!

Tisdag idag, lika underbar som alla andra! (hej, idag är jag positiv).
Tog mig en frivillig promenad till jobbet imorse och jag njuter när jag går där i min ensamhet.
Det är ett härligt sätt att börja dagen med, en promenad fylld med frisk luft och tankar som flyger och sprätter runder i huvudet, jag rekommenderar det.

Igår var jag och Linda och tittade på kattungar, yes, ni hörde rätt.
Dock var det inget som föll oss i smaken.
Låter hemskt att säga så om några egentligen underbara kattungar, vilket de såklart var! Alla kattungar är söta på sitt sätt.
Nej, det kändes liksom inte helt rätt. Vi fick ingen connection.
Så var det med det, det finns ju fler kissemissar, så jakten fortsätter.

Snart är det lunch och jag ska bege mig ut på jakt efter lite nödvändiga/onödiga, beror på vem du frågar, saker på stan tillsammans med mor min.

Kommentarer
Postat av: paulina

Ikväll blir det utsökt middag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback