The final countdown begins tomorrow


Jag vill lägga in bilder från helgen och veckan som gått, men jag har tyvärr glömt min kamera. Brukar vara min prioritet numero uno, men både igår och idag har jag glömt den, antar att jag har mycket att tänka på? Hm, inte som jag kan komma på nu direkt, men något är det säkert.
Ska i alla fall försöka få tag på vår mäklare Cecilia, som vi hade kontakt med när vi köpte lägenheten. Behöver lite hjälp angående det här med värderingsman/kvinna osv.
Det är nämligen dags för det snart, vi är ju faktiskt färdiga, och lite rikare per månad tackar man ju inte nej till. Så henne ska jag unna ett samtal, men först en liten paus;
Kaffe, kiwi och clementin (samutras, heter dem nog egentligen, det har mamma sagt :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback