ZzzZzZzz


Mm, här sitter jag och gäspar och har mig.

Kvällen igår blev ju mer än lyckad om jag får säga vad jag tycker.
Paulina och jag körde ner en stund innan de andra tre damerna skulle anlända, just för att göra kvällen lite mer speciell än vad den redan var.
Upp med flaggan, ballongerna och serpentinerna och sen var det bara till att blåsa!
Japp, vi pyntade vårt bord på Inferno från topp till tå med ballonger, flagga och som sagt serpentiner.
Gissa om Lina blev glad? haha.
Maten var utsökt och kvällen var toppen!
Var hemma vid 12 tiden och till min glädje var Jonas vaken, så vi satt och pratade lite innan vi båda två stöp ner i sängen och somna på direkten.

Idag är jag ganska så trött, men desto mer seg.
Efter en kanon fin lunch (kebab, bara för vi pratade om det igår Malin) och några timmar för lite sömn så är ju den slutgiltiga kombinationen, seg och däsig.
Ett timme på locket hade inte suttit fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback