Criminal Minds


Nu är jag hemkommen från Helsingborg där svenskprov och myndighetssamtal väntade hos polisen. DIrekt när jag var färdig körde jag till Väla för att erbjuda fina Kajsa skjuts hem till Landskrona. Perfekt tajming då hon slutade bara minuter efter jag parkerat bilen. LIte snack i bilen innan jag släppte av henne hos mange mannen. Direkt hem, trodde jag. På vägen upptäckte jag dock en utryckning, och nyfiken som jag är, ställde jag bilen och gick dit för att titta, men då var allting över, så jag antar att det inte var något större. Dags för myskläder och slutet av Criminal Minds, som kan vara det bästa tv erbjuder för tillfället. Imorgon är äntligen fredag, det ser vi fram mot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback